بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


كمیته های هفت گانه ستاد تسهیلات نوروز سال ۱۳۹۱ چهارمحال و بختیاری آغاز به كار كرد

كمیته های هفت گانه ستاد تسهیلات نوروز سال ۱۳۹۱ چهارمحال و بختیاری آغاز به كار كرد

رییس ستاد تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی با همكاری دستگاه های مسئول و رفع نقاط ضعف، در بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به استان تلاش شود.

علی اصغر عنابستانی تأکید کرد: اگر گردشگر ورودی به استان، راهنمایی مطلوب نشود، خدمات مناسب امدادی دریافت نكند یا در كانون های گردشگری مورد بی مهری قرار گیرد، نباید انتظار رونق صنعت گردشگری در استان را داشته باشیم.

وی همكاری دستگاه های مسئول در چاپ و انتشار نقشه راهنما و بسته های فرهنگی را ضروری دانست و افزود: تداخل فعالیت ها، به هدر رفت امكانات و بیت المال و نارضایتی گردشگران منجر می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تجهیز و تقویت زیرساخت های گردشگری و ارائه بسته های حمایتی به هتل داران برای افزایش توان مندی آنان را ضروری بیان و تصریح كرد: گردشگری، صنعتی تخصصی بوده و كسب رضایت گردشگر، به همكاری و مشاركت تمامی دستگاه های اجرایی وابسته است.

وی از عدم نظافت برخی آموزشگاه های مجری طرح اسكان، عدم توجه به آراستگی شهرها و كانون های گردشگری، نبود نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب در برخی اماكن گردشگر پذیر و محدود بودن فضاهای رفاهی بین راهی را به عنوان برخی ضعف های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری در نوروز سال ۱۳۹۰ برشمرد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: كمیته های هفت گانه شامل نظارت و ارزیابی و صنوف و بهداشت، پشتیبانی، رفاه شهری و خدمات عمومی، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و خدمات جاده ای، تبلیغات و اطلاع رسانی و تبلیغات، اسكان و آمار هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |